Kategoriler

0 (1) 4 (1) A (32) B (15) C (35) D (21) E (7) F (22) G (20) H (10) J (5) K (3) L (8) M (22) N (17) O (5) P (14) Q (3) R (10) S (33) T (26) U (2) W (9) X (5) Y (1) Z (3)
gravatar

Farming Simulatör 2009&2009 Gold Para Hilesi

Evet bu oynun bir hilesi ve tüm dünyada ilk bu konuda bahsedilmiş ve ben kendim dataları kurcalarken keşfettim bende biliyordum diyenler war sa da lütfen emeğe Saygı! para hilesi ama hile kısıtlı yani 999.999. dan sonra paranız 1.000 e düşüyor ama olsun Şimdi nasıl yapacağınızı söylicem ama önce oyunumuz kurulu olduğu dizindeki data klasörünü yedekleyiniz olabileceklerden ben sorumlu değilim çok heycanlıyım yanlış yazımlar olabilir neyse bende gold war ilk önce oyunun kurulu olduğu dizini açıyoruz yani C:/Program Files/Farming-Simulator 2009 Gold/Data/Store Items.xml dosyasına sağ tıklayıp düzenle diyoruz yada not defteri ile açıyoruz önümü bir sürü karışık bazıları anlamlı bazıları anlamsız yazı çıkıyor işin en zor kısmına geldi şimdi ayıkla pirincin taşını yazılara ufaktan bakarken <price>*****</price> yazısını görünce *** oan yerde sade bir tane 0 bırakıyoruz yani <price>50000</price> diyelim bunu <price>0</price> olarak değiştiriyoruz ve kaydet diyoruz ve dosyadan sakın çımıyoruz sonra oyuna giriyoruz ve 'p'ye basıp marketi açıyoruz fiyatlara bakarken fiyatı 0 olan şeyi alıyoruz ne olduğu önemli değil hemen alın sonra save leyip çıkıyoruz yani storede eşyayı alıp save game diyip çıkıyoruz ve oynu kapatıyoruz şimdi dosyamıza geri dönelim dosyamızdan <price>0</price> haline getirdiğimiz yeri buluyoruz ve başına 19 koyup 5 tane 0 koyuyoruz yani <price>1900000</price> bu hale geliyor ve kaydet diyoruz ve kapatmıyoruz oynu girip 0 a aldığımız nesneyi 950 000 e satıyoruz ve zengin olduk istediğimiz traktörden istediğimiz kadarda alabiliyoruz ve paramızmı bitti aynısını yine yapıyoruz yok ben uğraşamam yada bu kadar para beni deli eder diyorsak marketciyle pazarlık yapıp istediğimiz şeylerin fiyatını 0 a indiriyoruz mesela bende fendt 936 black vario 0$, fend 9460 0$, large tipper 0$ gibi ben simdi benim store ıtem dosyasını upload ediyorum birazdan linkler gelir

: By yusuf 15
:1(20 kb)
: www.fulloyun.com
:

Link Kodu:
Gold icin: 
 http://hotfile.com/dl/68450702/6b01041/storeItems.FO.By_yusuf_15.rar.html
not pazarlık yani nesneni fiyatını 0 yapıyoruz <price>0</price> gibi